.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام هزینه سفر عمره مفرده

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، ˈغلامرضا رضائیˈ افزود: قیمت های هتل،حمل و نقل (بلیت هواپیما و آمد و رفت داخل عربستان) و تدارکات از ارکان اصلی تاثیر گذار برقیمت عمره مفرده است.

وی ادامه داد: قیمت هتل های استیجاری در عربستان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است اما به دلیل این که هزینه ها در سال های گذشته با ارز مرجع با نرخ یکهزار و 226 تومان پرداخت می شد که این رقم در سال جاری به دوهزار و 600 تومان رسید ه است از این رو قیمت سفر افزایش داشته است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، درباره بلیت هواپیما نیز توضیح داد: در سال جاری بلیت هواپیما با20دلارافزایش نسبت به سال گذشته تهیه می شود.

وی افزود: جدول هزینه و تاریخ اعزام عمره گزاران 92-91در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 29و30آذرماه در جراید استانی برای ثبت نام زایران برای ماه های ربیع الاول و ربیع الثانی و جمادی الاول و جمادی الثانی چاپ و اعلام خواهد شد.

همچنین معاون رییس سازمان حج و زیارت با رد کاهش سهمیه عمره آن را شایعه ای دانست که برخی افراد غیر مسوول در رسانه ها مطرح کرده اند.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به گروه قیمتی که در جراید روزهای قبل اعلام شده است، ثبت نام کنند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت ، ادامه داد: روز جمعه برای ثبت نام شهروندان تهرانی، کرجی و قمی و روز شنبه برای متقاضیان استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان مازندران اختصاص یافته است.

رضایی؛ علت این تقسیم استانی را کاهش بار اینترنتی ثبت نام بیان کرد و گفت: با این کار در ثبت نام متقاضیان تسهیل و زمان کمتری صرف می شود.

وی خاطر نشان کرد: در چهار ماه آینده (ماه های ربیع و جمادی) حدود410هزار نفر در قالب بیش از یکهزار و 600گروه به عمره اعزام می شوند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اضافه کرد: در مرحله دوم برای ماه های رمضان، رجب و شعبان با اعلام گروه های قیمتی جدید (متناسب با شرایط بازار) ثبت نام انجام خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.